21 Kas 2016

Karlı Ankara Sabahı

Ankara'ya gitmeden evvel henüz kışlıkları bile çıkarmamıştım. Karlı bir sabaha uyanmak tatlı oldu. Az da olsa tutan kar ile sitenin bahçesinde minik kardan adam yaptık. Ata'nın heyecanı bambaşkaydı ama mevzuyu yine iş makinelerine bağlayıp, oyuncak mağazasından kar küreme aracı aldırmayı başardı. Karla tanışmasının evveliyatı var ancak hatırladığını sanmıyorum. Kitaplarda gördüğü kış ile özdeşleşen kar yağışını bu defa daha bilinçli olarak deneyimlemiş oldu.








21 yorum:

  1. Ne şans olmuş Ata için :) Fotoğraflara bayıldım, o banm beni benden aldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oysa kar yağışı göstermiyordu büyük sürpriz oldu.

      Sil
  2. Bizim gibi kar görmeyen memleketlerde yaşayanlar için bulunmaz nimet..Ama ne kadar zaman karda yaşayabiliriz bilmiyorum..Bundan 10 yıl önce Muğla'ya kar yağmıştı da..Kol, bacak kırandan geçilmemişti hastaneler :(( .Ama ne sevinmiştir Ata'cık...:) Fotoğraflar çok güzel yine...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neticede sıcak memleket çocuğuyuz Güliz. Bursa'da on yıldan fazla yaşadım ama karda yaşamayı öğrenemedim. Düşen ya da üşüyen hep ben olurdum.

      Sil
  3. Yılbaşı ağacına bakarkenki hali çok hoş
    Minnacık,masum,kucaklanası
    Ata büyümüş (maşallah)
    daha da güzel günlerini görmeyi diliyorum

    Sonbahar yapraklı resme bayıldım bittim
    Bir de pembe goncagüle...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Büyüyüşüne tanıklık etmek harika.

      Sil
  4. Oy, oy oy canım benim ne güzel kardan adam da yapmış, ben o kadar geç uyanıyorum ki, uyandığımda hiç kar görmedim bizim bu taraflarda sanırım erimişti. Tatliş'i de mi götürdün Burcu'm ay canım zor olmuyor mu? Uslu duruyor mu arabada ya da her neyle geliyorsan? Gerçi ben ilk kedim Prenses'i trenle 9 kez getirdim götürdüm ama zor oluyordu yani çok strese giriyordu köpekler seyahati, gezmeyi daha seviyor diye biliyorum:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Tatliş'in elbisesine bittim :)) Ata'mı da öptüm kocaman:) Seni de...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatliş değil Müjde Abla, diğer köpeğimiz Çavi. Ablam ile Ankara'da yaşıyor. Tatliş'i babamlara bıraktım giderken. Tatliş zaten özel araba dışında yolculuk yapamaz stres ya da korkudan epilepsi nöbeti tutabilir.
      Biz de seni ve Bücür canı öpüyoruz.

      Sil
  6. "Yazdan Kalan" ve kar. İki farklı çerçeveden izlemek ne güzel. Ata'ya uygulamalı bir doğa dersi olmuştur.
    Selam-sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Bakalım bizimkiler ne zaman tanışacak kar ile. Fotoğraflar gerçekten çok güzeller.

    YanıtlaSil
  8. Fotoğraflar şahane her zamanki gibi...
    Ata bu deneyiminin ardından karla büyülenmiştir eminim :) Doğayı sevdiği her halinden belli kuzucuğun...
    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  9. Fotoğraflar gerçekten süper. Elinize sağlık, gözlerimiz şenlendi. Ata da kocaman adam olmuş artık:)

    YanıtlaSil
  10. Ata'nın kardan adamı kendi gibi tontiş 😍
    Köpüşe ayrıca bayıldım çok şeker 💖💖

    YanıtlaSil
  11. Bir gözüktü; ama sonra kesti. Denk gelmiş, iyi olmuş size :)

    YanıtlaSil
  12. Fotoğraflar çok güzel görünüyor. Karsız geçirilen İzmir kışlarında böyle görüntülere hasretiz hep :)

    YanıtlaSil
  13. büyümüş kerata.
    ve deklanşöründen sonbaharı görmek güzel.

    YanıtlaSil
  14. Kar da yakışır,Yaz da yakışır ATAM'a.
    Anneside yakıştırmış yaz resimlerin yanına ,Kış resimlerini,fotoğraflar harika ellerine sağlık,
    Gülüm öpüyorum sizi.
    Ankara'da olmakla bir gün bize de uğrarlar,burdayız,her zaman bekleriz.

    YanıtlaSil
  15. kar görünce bi şaşkınlık yaşadım ama bu karelerin içinde kaybolmak çok güzeldi süpersin bende bloguma beklerim sizi http://herteldehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  16. Doğa ,çocuk ve patican daha ne olsun:)

    YanıtlaSil