29 Ara 2016

Bebeklik Battaniyem

Fotoğraf, Kelebek Köyü'ndeki okul lojmanında çekildi. Halamın ayağında uyumaya çalışıyorum, üzerimde bebeklik battaniyem. Anısı uzak geçmişe dayanan battaniyeyi yıllarca dolabımda sakladım. Ara sıra dokunup koklar; köyüme, evime, hatırlamaya çalıştığım manzaralara giderdim. Ata'nın gelişi ile beraber dolaptan çıkardım, annemin yaptığı gibi ben de bebeğimi sarıp sarmaladım.

Bugün Ata ve Tatliş'i yatakta battaniye altında görünce çekip yayınlamak istedim. Hazır eski fotoğrafları açmışken, iki tane de anne kucağında Burcu ekledim. Bu anlar benim için çok özel.





21 yorum:

  1. Ata tıpkı sana benziyormuş :) Bayıldım fotoğraflara.

    Benim de bebeklik yorganlarımda yattı oğluşlarım. Ne güzel bir duygu, değil mi :)

    YanıtlaSil
  2. Benzerinden benim de var, mavili yeşilli tonlarda saklıyorum hala. Çok güzel aile fotoğrafları,anne güzel baba yakışıklı.. Sevgiyle büyümek ne büyük ayrıcalık, hiç bir şey yerini doldurmuyor işte. Kökler, geçmiş insanı ayakta tutuyor, kendi yapıyor. Ara sıra fotografları bastırmayı düşünüyorum yine , en azından birkaç tane. Ele alıp bakmanın, koynuna basmanın tatmininden çocukla da mahrum kalmasın diye..

    YanıtlaSil
  3. Ayyyyy yerim ben Atoş ile Tatlış'ı. Baksana Burcu'm Ata, tıpkı sen. Aynı burun, yüz, saçlar....hık demiş senin burnundan düşmüş. :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel, sıcacık kareler. Eskiler...

    YanıtlaSil
  5. Yüreğne sağlık iyi yapmışsın.

    YanıtlaSil
  6. Anılar zamanı gelir yeniden canlanırlar. Kuşaktan kuşağa naklolan birer değer oluverirler.

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar da sevimli küçük Burcu. Saçlar yanaklar hayal gibi.

    YanıtlaSil
  8. Sende ben gibi atmayanlardansın :)anlamlı bir hatırası var iyiki saklamışın Burcucum içinde saklananlara bile nasip olmuş:)

    YanıtlaSil
  9. Anılar güzel, anıları bugünleri bütünleştirmek ayrı güzel Burcucum..Ne mutlu sana anıların kıymetini bilmişsin....Ayrıca yerim ben o tatlışları...Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Rabbim oğluşuna da nasip etsin kendi oğlunu büyütür bu battaniyeyle çok değerli bir hatıra olur.

    YanıtlaSil
  11. Ata'nın tatlılığının kaynağı anlaşıldı. Senin kopyan.

    YanıtlaSil
  12. Ne hoş anılar... Ata ve Tatliş de sıcacık, sarıp sarmalanmışlar o anılarla. Kıymet bilmek çok güzel, sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Burcu Ata ve Tatliş'i görünce çok mutlu oldum :) Annemde bebekliğimizdeki bazı eşyaları saklıyor, hatıralar çok değerli öpüyorum seni 😊 Birde geçtiğimiz hafta kurabiye kursum vardı yeni tarifler öğrendim Ata ve senin için yapıp blogda yayınlayacağım 💙

    YanıtlaSil
  14. Burcu cum ne güzel bir resim battaniyeyi Ata nın da kullanabilmesi çok güzel bir duygu 2017 de her isteğin gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  15. Benim güzeller güzeli Hafize Ablamı görünce çok duygulandım. Çok özlemişim. Ona ve hepinize sağlıklı harika anılarla dolu nice yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler öğretmenim. Sizlere de sağlıklı, aydınlık seneler diliyorum.
      Selamlar.

      Sil
  16. "Geçmiş zaman olur ki hayali cihan değer."Kıymet bilmek de ayrı güzel.

    YanıtlaSil
  17. Ben de eski özel eşyalara çok değer verenlerdenim. Onlar bir dönemi simgeliyor, içlerinde anıları barındırıyorlar. Kızımın battaniyesini bugün O'nun kızı kullanıyor. Çocuklar da büyüdükleri evlerdeki değerleri benimsiyorlar.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. O güzel kokulu battaniye neleri korumuş-saklamış Burcum;
    benim yerime de kokla...
    Anne-baba bir arada çocuklar için ne büyük bir güven...

    YanıtlaSil
  19. Dileğim eskinin kıymetini bilenlerin daha çok artması...değerlerimiz onlar bizim..o küçük suratın kime benzediği ortaya çıktı işte...Ata sana çok benziyor.

    YanıtlaSil
  20. Ahh ne guzel anilara yolculuguna bizi de aldin yaninda gturdun. Ne guzel bebekmissin. 💕

    YanıtlaSil