22 Ara 2016

Noel Pazarı

Noel pazarını normal şartlar altında büyük bir iştahla gezerdim ancak bu sefer yirmi dakika ancak kaldım. Ata ile şöyle bir turladık çıktık. Alman pastalarından yedik birer dilim hepsi o. Fotoğrafta çöreğini karısına ısırtan şapkalı adam var ya hah işte ondan daha suratsızdım. Sebebi malum; kokuşmuş karanlık.

Neyse Vatanım sensin başlıyormuş, televizyonu açayım da sahneden ibaret olsa da Mustafa Kemal'in oturduğu odadan sızan sarı ışığa, kalem tutan eline, "Efendiler" sözüne heyecanlanayım.







15 yorum:

  1. Demek orada Noel pazarı kuruluyor, bizim burada kurulsa mazallah hemen yakıp, yıkar, basarlar:((( sorma karşı apartmanda ışid'li tipimiz bile var:( El Nusra lı mıdır yoksa:(((( resimler çok ilginç:) kediyi çok sevdim.
    Sevgilerimizi bıraktık:)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir etkinlik noel anne ve noel baba çok şık 🤶 🎅

    YanıtlaSil
  3. 20 dkda böyle güzel ayrıntılar yakalamışsın bence bu işi iyi biliyorsun.Ne diyim deklanşörüne sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Genel bir mutluluk havası hakim gördüm :P Vallahi gülüyorum artık ağlanacak halimize, aksi halde avaz avaz bağıracağım.

    YanıtlaSil
  5. Evet, ne yapsak, ne etsek keyifsiziz.Yabancılar çıkarıyor tadını güzel ülkemizin. Fesatlığım tuttu nedense:( Oysa hiç öyle şovenist düşüncelerim yoktur. Asıl kızgınlığım memleketi bu hale getirenlere.. O kedicik içimi ısıttı biraz. Tatlı sarı kedi.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir ortam ama insan çekiniyor maalesef bizde kalabalık ortamlara giremiyoruz psikolojimizi mahvettiler.

    YanıtlaSil
  7. Santa'ya selam olsun:) Güzellikler getirsin memlekete yeni yılda.

    YanıtlaSil
  8. Kıskandım bak burası yeni Türkiye mi??
    Bizim burası yobaz dolu iyice araplaştık.

    YanıtlaSil
  9. Ben bu yabancıların bu hallerine bayılıyorummm !!

    YanıtlaSil
  10. Vatanım Sensin mi?
    Benim tv bozuldu daha doğrusu uydu girişinde bi arıza var yaptırmamaya karar vermiştim caysam mı?
    Ben de efendilere heyecanlanayım.

    YanıtlaSil
  11. Noel pazarı hiç bilmiyordum =)(=

    YanıtlaSil
  12. burcu öldürdün beniiiiiii
    İş yerinde kocaman bir kahkaha attım hiç bu kadar komik bir suratsız tanımlaması duymamıştım
    ho ho ho
    2017 mutluluk getire hepimize
    hepimize derken insan kalabilmiş ve beyni ile kalbi çalışanlara
    Ötekiler o suratsız adamıın verdiği çöreği bile bulamasınlar


    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Ahhh canım hiçbirimizde güleryüz kalmadı ki haberleri seyretmeye içim kaldırmıyor ne olur sanki herşey yukarıdaki gülen yüzler rengarenk ortam gibi olsa çok mu zor:( bir pisicik bile mutluluk kaynağı iken.....

    YanıtlaSil
  14. Dizinin o sahnelerinde kim duygulanmaz ki... :)
    Fotoğraflar harika olmuş bu arada, ikinci fotoğraf favorim! :)
    Saygılarımla, efendim...

    YanıtlaSil
  15. Kızçelerimden biri Almanya Hayderberg Üniversitesinde Mastır yapıyor,anlatıp bu güzel pazarları ve insanlarının ne kadar mutlu-sağlıklı göründüğünü anlatıp ülkemiz için aynı duyguları dileyip durdu krısmis mi nedir böyle günlerde.saygı duymamak elde değil.
    Ki bir vejetaryan olan kızıma Kurban bbayramını hatırlatmak istemedim ki,tadını çıkarsın.
    Ama ne yazık oralarda da yaktılar insanların canını ve ben kızıma dikkat et fazla dolaşma annecim dedim ve mutlu olmasını ne yazık yine ben gölgeledim...
    B A R I Ş ......herkese lazım herkese...

    YanıtlaSil