9 Ara 2016

Yeni Cevherlerim

Oda Kitap'tan ilk alışverişimi geçtiğimiz gün yaptım. Fiyat olarak diğer sitelere nazaran cidden uygun ancak parçalı sevkiyat yaptığından sürekli kargo bekleme süreci söz konusu.

Dawkings'in 'Ataların Hikayesi' kitabını çok uzun zamandır alma arzusundaydım. Ancak fiyatı biraz yüksekti. Onun yerine üç kitap alırım, diyerek fikri öteleyip durmuştum. Nihayet bu cevheri edindim.
Kitaplar arasında manevi olarak en kıymetli olanı ise 'Allen Iverson Efsanesi'. Iverson, benim için yalnızca bir basketbolcu, bir anti-kahraman değil  başlı başına bir dönem. Kitaplığımda olsun istedim. Kitaplardan bir bölümü ise hediye. İçerisinde Atatürk'ün okullarda okutulmasını istediği 'Beyaz Zambaklar Ülkesinde' kitabı da var. Geri kalmışlıktan kurtulmak için nasıl mücadele verilir, okuyup fikir edinmeli.

Bu arada fotoğraflarda yok ama Yılmaz Özdil'in Adam kitabını da babacığım Migros'tan almış. "Kitap sitelerinde imzalı olanı indirimdeydi." deyince, "Migros laik bir market, para kazandırmak gerek. Hem kim dedi imzasız, diye" dedi. İlk sayfasını açtım. "Burcuma sevgilerle... Babası" yazıp imzalamış. Tam bir pofuduk.


13 yorum:

  1. İnsanın kitabı ile başbaşa kaldığı saatler ne güzeldir. Eski hızım olmasa da seviyorum okumayı. Artık dili ağır kitapları okumakta zorlanıyorum. Yorgunum galiba biraz.Size iyi okumalar. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Yılmaz Özdil'in Kadın adlı kitabını biliyordum. Adam yeni çıktı galiba, duymamıştım.
    Babaların imzasıyla kitaplar çok daha fazla değer kazanıyor bence.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Baba çok iyi harbiden tam benim kafadan.

    YanıtlaSil
  4. Ayy ne tatlı baba yaa :)

    YanıtlaSil
  5. Keyifli okumalar.Babacığın imzası da çok kıymetli bayıldım yaptığına:) sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  6. O cevherlerden en çok de ilerde ATA tadını çıkaracak ve cevherlerden olacak,annesinin kütüphanesine sahip çıkacak.
    Ne değerli bir örneksin Burcum iyi okumalar gülüm.
    Sevgilerimle öpüyorum seni ve yavrunu...

    YanıtlaSil
  7. Babana bayıldım,ellerinden öperim.Kitaplarına da bayıldım,bazılarını okumuş olduğumu görünce de pek sevindim.Beyaz Zambaklar Ülkesinde gerçekten de insanı hayrete düşüren ve ufkunu genişleten bir kitap.Okurken çok tuhaf hislere kapılmıştım ben,ne bileyim,sanki bir hayal dünyası resmediliyor gibi falan gelmişti,oysa ki yaşanmış bir tarih anlatılıyor.Canım Atatürk'ün bu kitabı tavsiye etme nedenini satır satır ilerledikçe anlıyor insan.Güzel okumalar diliyorum 😊

    YanıtlaSil
  8. Keyifli okumalar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle oku hepsini. İmzalı Yılmaz Özdil kitabının yerini giçbir şey tutamaz bence :) Babacığına sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Hayranım kitap okumayı seven ve her daim okuyan insanlara

    YanıtlaSil
  11. Hepsi de çok güzel kitaplar güle güle oku Burcu'm, bu arada baban ne güzel bir sürpriz yapmış. Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  12. Babanın imzasından daha kıymetlisi var mı yaa :)
    Kitaplar şahane görünüyor, Ataların Hikayesini merak ettim doğrusu.
    Bu arada biz de hep Migros sanal kullanıyoruz, oldukça başarılılar :)

    YanıtlaSil