24 Oca 2017

İnce Ağrı Çayı

Gözünü sevdiğim Toroslar, başında karla selamlıyor beni. Yönümü çeviriyorum güzelim Akdeniz, boylu boyunca uzanan nazlı sessizlik...

Kuru ağaçların sarmaladığı ince bir patikayı adımlıyorum. Burnumda yabanıl ot kokuları. Ardımda bir hışırtı. Ormanın fısıltısından başka bir ses bu. Patika boyunca beni izleyen bir çift göz. Yiyecek bir şeyler aranıp duran bir köpek. Gözleri uzak, tehditkâr. Sakince yanaşıyorum, çantamda yiyecek ne varsa koyuyorum kızıl çamın dibine.
Sonra bir türkü dolanıyor dilime, Livaneli'den; Kuşların vurulduğu zaman. Yamaçta İnce Ağrı Çayı, sesime ses veriyor. Gürül gürül akıyor türkü...








19 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir çay, iki yanı yemyeşil, ta uzaklarda Ata'yı bile seçti bu yaşlı gözlerim, köpek için Allah razı olsun canım...iyi yapmışsın, kimbilir ne kadar sevinmiştir zavallıcık:(
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Resimler oksijen deposu bir tarafta deniz bir tarafda dağ miss gibi.

    YanıtlaSil
  3. Şarkıyı ilk dinleyişim çok yavaş başladı ama ilerledikce güzelleşti..

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel fotograflar ve o anı hissettiren kelimeler...çok güzel

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraflar çok güzel, girişteki kısa yazının ardından daha bir anlamlı geldi.

    YanıtlaSil
  6. Hissettiğin tüm duyguları hissettiriyorsun. Karşı tarafa geçiyor hasretin, merhametin, kafa tutan tavrın. Seni okumak çok güzel.

    YanıtlaSil
  7. Ankara' dan Mersin' e döndüğüm okul yıllarında Toroslar' dan Akdeniz' e doğru inişim geldi aklıma.

    YanıtlaSil
  8. Uyuyup uyandığım
    Eline dolandığım
    Ateş olup yandığım
    Türkülerin yorulduğu zamandır şimdi
    Kuşların vurulduğu zamandır şimdi

    YanıtlaSil
  9. Akdeniz'in diğer ucundan selamlar

    YanıtlaSil
  10. "Türkülerin yorulduğu zamandır şimdi."

    Her şey bir yana güzel yürekli gençlerim benim iyi ki varsınız,
    ve siz benim umudum,açmamış goncalarım,açtığınız gün-güneş başka doğacak.
    Ve benim içim hep sımsıcak olacak bu fotoğraflara baktıkça.

    Tebrik ederim o güzel gören gözleriniz hep mutluluklara baksın,
    bir damlacık yaş olmasın olursa da sevinçden olsun.
    KUZUM benim...!

    YanıtlaSil
  11. Fotoğraflarla da yaşadık oraları. Yüreğinize sağlık... Doğayı özledik bu büyük şehir sıkışıklığında...

    YanıtlaSil
  12. Burcu sabah güne başlamanın mahmurluğu varken üzerimde iyi ki bloguna uğramışım dedim :) Hem yazını keyifle okudum hem de fotoğraflar bana enerji verdi :)) Sana bunları yazarken de en sevdiğim yazarın türküsünü dinliyorum

    YanıtlaSil
  13. Siz de bahar bizde yollarda kar var sizin oralar gelsem mi ne yapsam.

    YanıtlaSil
  14. Girişteki yazı da fotoğraflar da ne kadar huzur verici :)

    YanıtlaSil
  15. Yaa ama yaaaa ben bunca guzel kelimenin ve gorselin altina ne yazacagim yaa . sendeki doga sevgisi bana eski halk asiklarini hatirlatiyor. Karacaoglan mesela. Asklari mutlaka dogayla harmanlayarak aktariyorlar yaa...zaten dogayi sevmeyende edebi bir hazine bulacagimizi zannetmiyorum. Gonlu guzel , dili guzel arkadasima kocaman sevgiler 💕💕💕

    YanıtlaSil
  16. Birdaha söylüyorum fotoğrafçılık konusunda başarılısın. Çok huzur verici fotoğraflar bunlar :)

    YanıtlaSil
  17. https://www.youtube.com/watch?v=UFV7So4iBFk

    YanıtlaSil