24 Nis 2017

Tel Örgüler Arasında

Ormandan denize inen tozlu yol. Kaba toprakta insan izi, inek izi, köpek izi. Çıkıyor ılık bir rüzgâr, adımların çavunlarını siliyor. İki yanda ekin tarlası. Doğu tarafa düşen çevrili. Batı alabildiğine hür. Tel örgüler arasında ekinler, mapushaneleri dolduran fikir suçluları gibi. Sahi, fikir bir suçu tanımlar mı? "Eveti gayrimeşru gösterme." diye bir suç kitapta yazar mı? Muhalefet etme hakkı elinden alınan bir insanın öfkesi daha ne kadar çarpar duvarlara?
Rüzgâr, ekinlerin üzerinde dolanıyor. Tehdit ediyor, örseliyor, yerden yere vuruyor lakin başaklar dirençle hep sola eğiliyor.





16 yorum:

  1. Başaklar inatla hep sola eğiliyor....:))))kalemine sağlık canım. Fotoğraflar her zamanki gibi harika...:)not: Burcu'm tel. no'n değişti mi? Bir ara (epey oluyor)bir merhaba diyeyim diye açtım, bu numara kullanılmıyor dendi, ben de sildim. Hani bilgin olsun dedim.
    Sevgilerimle..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Numaramı değiştirdim Müjde Abla, en kısa zamanda arayacağım seni.
      Selamlar...

      Sil
  2. vay vayy çok yaratıcı bayıldım bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. Ne de güzel anlatmışsın içinde bulunduğumuz durumu, ruh halimizi. ..

    YanıtlaSil
  4. ya sen nerden buluyorsun böyle yerleri resimler çok güzel tam kafa dinlemelik 💕

    YanıtlaSil
  5. Bizde tıpkı başaklar gibi yılmadan direneceğiz..
    Resimlerde kayboldum, oralarda dolandım durdum şu öğlen vakti ne iyi geldi..
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  6. Sadece sizin gibi doğa düşkünü, kültürlü ve temiz insanların yaşadığı bir ülke hayal ettim şimdi. Orada yaşamak ne güzel olurdu...

    YanıtlaSil
  7. Şu fotoğraflara bakıp bi şeyler söyle deseler bu yazdıkların asla aklıma gelmezdi. Kafan çok başka çalışıyor hayran olmamak elde değil.

    YanıtlaSil
  8. yazı şiir gibi olmuş..referanduma şiirsel bir dokundurma :) doğa fotoğrafları önceki yorumda da belirttiğim gibi harikalar..Anadolumun eşsiz harikaları..

    YanıtlaSil
  9. Çektiğin fotoğraflara hayranım ben , yazı da yine çok güzel olmuş yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Ve hep sol tarafım acıyor benimde,
    Nedense ?
    Yüreğine sağlık,bu kadar güzel ve yalın anlatır ancak,
    Sol yanı acıyan herkes...!

    YanıtlaSil
  11. Fotoğraflar pek hoş... :)
    Ben de beklerim bloguma, iyi günler... :) :)

    YanıtlaSil
  12. Canım yine yazı mı resimler mı şiir gibi bilemedim.

    YanıtlaSil
  13. Bak sayende yeni bir kelime öğrendim "çavun" hemen tdk ya baktım ilk defa duyuyorum.
    yazıların hiç bitmesin istiyorum , senin kitap çıkarmanı istiyorum :)

    YanıtlaSil