10 Tem 2017

Sis Altında Gölcük

Bir dönem, TRT'nin yayını kesintiye uğradığında farklı manzaralar içeren kartpostallar gelirmiş ekrana. Bunlardan birisi de göl kıyısında yer alan bir ev görüntüsüymüş. Sözü geçen bu muhteşem ev, Gölcük'te yer alan konuk evi. Konuk evi diyorum ama kapıları yalnızca devlet erkanına açık.

Yaz ortasında üşüyerek gezdiğim Gölcük'e sis inmişti. İnsanı içine çeken bu karanlık, aklıma 13.Cuma filmini getirdi. Malum, film göl kıyısında bir evde geçiyor. Göl ve orman bu haliyle Jason için adeta devam filmi niteliğinde.






9 yorum:

  1. Ev çok güzelmiş serin serin manzaraya karşı çok güzel konaklanırdı 🏡

    YanıtlaSil
  2. İlk üç foto korku filmi gibi:)))))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. sanmıyorsam bu resimler de size ait..gerçekten kartpostallık harika resimler olmuş..gölcük sis altında bile şahane oluyormuş..elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Gölcüğü görmeyi ben de çok istiyorum çok güzel çekimler yapmışsın bazıları korku filmi afişi gibi.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel fotoğraflar ...

    YanıtlaSil
  6. 1985 li yıllarda Van'da çalışırken, özellikle kış aylarında Pamukkale Travertenleri çıkıyordu ekrana sık sık ve ben de o kara kışın ortasında orada olmanın özlemiyle; sıcak sulara kendimi atıvermek geçiyordu. :)

    YanıtlaSil
  7. Daha birkaç hafta önce oradaydım. Şu anda ne kadar güzel olduğunu tekrar hatırladım. Ama bu fotoğraflar da ayrıca gözalıcı.

    YanıtlaSil
  8. Biz seneler seneler önce gittiğimizde kıştı, gölde yürümüştük. Bu da başka güzel olmuş, çok sevdim.

    YanıtlaSil
  9. Harika kareler yakalamışsın yine kuzum ellerine sağlık.

    YanıtlaSil