23 Tem 2017

Sünnet Gölü Tabiat Parkı

Sünnet Gölü, yer aldığı derin vadinin bir heyelan sonucunda tıkanması ile oluşmuş. Burası tabiat parkı olarak geçse de girişteki gişeler kapalı. Herhangi bir ücret alınmıyor. Göl kenarında bir otel var. Konaklayabilir ya da bir şeyler atıştırabilirsiniz. Biz yalnızca çayır çimen gezip, yön levhalarını inceleyerek gölden ayrıldık zira Ata'nın bu sıralar ilgi alanı trafik işaretleri. Dedesinin eskiden çalıştığı sürücü kursuna ait bir kitap bulması ile daha da tetiklendi her şey. Görsel testleri çözüyor. Hayata uyguluyor, örneğin salondan mutfağa dönerken "Anne dikkat, u dönüşü yasak." diye uyarıyor serseri. Sünnet Gölü üzerindeki yön levhasının ateş altına tutulup, yere serildiğini görünce de epey öfkelendi. Tekrar yerine takmaya çalıştık. Sonra tüm gün söylendi durdu. "Neden bu kötü insanyay tabeyayı kıymış? Bak ateş yapmak yasaktıy işayeti vay ama kötü insanyay dinlememiş hep hep hep mangal yapmış." 





11 yorum:

  1. Oy oy oy yerim ben duyarlı delikanlıyı, öp onu benim için annesi.

    YanıtlaSil
  2. Ata'nın 'insanyay" deyişine bayıldım, çok öpüyorum onu şeker yanaklarından, göl harikaymış. Çok güzel bir yer.

    YanıtlaSil
  3. Çok tanınmamış ne güzel yerler var. Keşfetmek gerek.

    YanıtlaSil
  4. Bolu'nun güzelliklerinden söz eden son yazılarınızı bugün görebildim, -internetle başım derttte iyi mi kötü mü bilemedim!- Sünnet Gölü ve Çubuk Gölü'nü gezdiğimizde buz kaplıydı, sadece kıyıları azıcık çözülmüştü. Alışık olmadığımız o görüntü ile beraber çok beğenmiştik. Bakir ama daha bakımlı olması gereken yerler. Bir çok temel konuyu geç ya da hiç öğreniyoruz ama çıkar ya da işe yaramayan trendleri hemen kapıyoruz. Lokasyon bakir ama turizm felsefesi her yer gibi. Yine de her mevsim imrendiren fotoğraflar veriyor bu güzel yerler..

    YanıtlaSil
  5. Çevreye duyarlı, hassas olmasına bayılıyorum Ata'nın. Kocaman öpüyorum onu.
    Bu arada saçlarını mı kestirdiniz merak ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Çok sıcak, enseyi açtık biraz :)

      Sil
  6. Yerim ben Ata'yı 😊 Ağaç yaşken eğilir. Ne güzel, duyarlı bir delikanlı yetişiyor. Fotoğraflar yine harika, sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Vatanımızın her köşesi nasıl da güzel. Kıymetini bilen bir evlat yetiştirmeniz daha da güzel.

    YanıtlaSil
  8. yalnız annedeki tarz şahane.

    YanıtlaSil
  9. oyyy kuzumm yerim onun dillerini kötü elleri tek tek yok etmek lazım ama hızla çoğalıyorlar:(
    fotoraflar yine muhteşem hele de birlikte arkadan çekilmiş olana bayıldım.

    YanıtlaSil
  10. Sünnet gölünü ilk gördüğümde ben de çok beğenmiştim. Geçen zaman içerisinde biraz bakımsız kalmış. İnsanların eline ne versen nedenini bile sorgulamadan yok ediyor.:)

    YanıtlaSil