10 Kas 2017

Öldüğünü Söyleme Sakın

Ata, bugün ilk şiirini 10 Kasım etkinliklerinde, Atatürk için okudu:
"Doktor doktor kalksana, lambaları yaksana..."

Evdeki ezberlerden birinde dayanamadı; "Ben Anıtkabir'e gidip, Atatürk'ü oradan çıkarıp doktora götüreceğim. Oradaki askerler kötü askerler mi Atatürk'ü hastaneye götürmüyorlar?" İzah etmeye çalıştım. Diretti yine.
Akşam üzeri Koç'un hazırladığı tanıtım filmini izlerken ağlamaya başladım. Yanıma geldi, "Merak etme Atatürk gelecek, az kaldı anne. Ağlamadan kibarca bekle." dedi. "Dönmeyecek oğlum neden anlamak istemiyorsun." deyiverdim düşünmeden.
Durdu bir müddet, büzdü dudaklarını; "Çünkü çocuk kalbim var benim. Sen öyle söyleyince hayallerim kırılıyor. Bir daha öldüğünü söyleme sakın." 


12 yorum:

  1. Ben de yazınızı okurken çok duygulandım. Ata'ya sevgilerimi gönderiyorum. Bütün umudumuz onlarda.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. Ufacık çocuğa bu duyguları öğretebilmen de beni çok duygulandırdı.. Helal olsun size.

    YanıtlaSil
  3. Atacım, Büyük Atatürk bizim hep kalbimizde yaşayacak. Ve ne mutlu bizi ki sen ve senin gibi tüm çocuklarımız bizden daha fazla emanetlerine sahip çıkacaksınız...,

    Öpüyorum seni güzel yüreğinden ♥

    YanıtlaSil
  4. Ağlamadan kibarca bekle annesi, Ata diyorsa bir bildiği vardır bence.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir çocuk yetiştirmişsiniz çok duygulandım...

    YanıtlaSil
  6. Offff....çok duygulandım, Ata'cığım üzülmesin o yüreklerimizde yaşıyor zaten. Bu arada kanepenin örtüsü, Ata'nın tişörtü muhteşem. ♥

    YanıtlaSil
  7. güzel ve anlamlı bir paylaşım..saolun,elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Bak bir Ata hemen yanı başınızda,hepimiz Atatürk'üz.

    YanıtlaSil
  9. Severim ben onun o kırılgan çocuk kalbini.. Yapma ama sen de böyle Burcu, söyleme bi daha...

    YanıtlaSil
  10. Ahh ATA cık beni mahvettin gece gece kurban olurum senin dillerine ,çocuk kalbine.
    Eviniz de bir Ata yetişiyor ne mutlu hepimize.Yolun Atamızın yolu kadar başarılı aydınlık olsun güzel oğlum.

    YanıtlaSil